Vad tomt det blev

Har haft min fantastiska Camilla på besök. Mycker rolig- och tokigheter har det blivit. Som vanligt när vi är tillsammans. När Camilla åkte hem i torsdags förmiddag var jag lite deppad på jobbet. Sen fick jag ett glädjande samtal ifrån Nasrin. Hon och Mia kom och tittade på sowen på mitt hotell sen blev det en snabbtur till Hästen, den lokala baren här i Playa Paraiso, och så sov de över hos mig. Nu är det tomt...
 
Jag vill gärna tro att jag är en ensamvarg. Men ack så sällskapssjuk jag är! Fast måste erkänna att det var ganska skönt att sova ensam en natt, den andra var det inte så kul längre. Inatt drömde jag om mina systerbarn. Som jag saknar dom! Har varit lite halvdeppad idag på grund av det.
 
Ikväll blir det till att titta på show igen. Eftersom grabbarna så snällt bjöd med mig (not!). De frågade iallafall om jag ville följa med. Så då gör jag väl det. Det är min andra favorit "The Circus".
 
I övrigt händer det inte så mycket. Jag jobbar och står i. Går bra i Candy crush saga och nästa vecka blir fullspäckad med roligheter. Har även kommit fram till att jag är ungefär lika bra på att blogga som min lillasyster. Hennes senaste inlägg är ifrån Helloween.
 
Puss på er där hemma. Jag saknar er! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Puss på dig fina tjej, snart ses vi 😘

2013-11-23 @ 20:45:52
Postat av: Moa..

Yey!! Vilket datum var et ni skulle komma?

2013-11-23 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0