Brevet

Jag kom att tänka på honom idag. Ni som läser min blogg vet kanske vem jag menar. Eller ni kanske kommar ihåg brevet jag skrev om för sisådär 2-3 månader sen. Eller inte! Haha... Jag har iallafall inte skickat det. Jag letade upp det idag och läste igenom det. Jag står fortfarande fast vid vartenda ord jag skrivit. Jävligt ful handstil jag har konstaterade jag också. Men men... Tänker inte skriva om det. Finns inget jag vill tillägga eller ta bort.
 
Jag saknar honom, jag saknar den fantastiska vän han en gång var! Han jag kunde prata om allt med, berätta saker för som man inte berättar för vem som helst. Han var ofta den första, eller sista jag pratade med när jag lämnade Sverige. När jag åkte till Nya Zeeland, när jag kom hem ifrån Palestina. När jag åkte hem ifrån Egypten var han den första jag träffade!
 
Synd att han inte finns längre…
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är det? Lever han inte längre eller?

Svar: Jo det gör han. Vad jag vet. Men vi har ingen kontakt längre.
MoA

2013-10-16 @ 00:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0