"Du ser tom ut"

Tänk att det kan synas när man känner sig tom. Jag har haft så mycket på jobb den här sista veckan så jag har i princip jobbat och sovit. Det har varit jobbigt men samtidigt väldigt kul. Äntligen känns det som att man jobbat igen och det man gör spelar någon roll. Det kändes liksom inte som det på mitt förra hotell, det innan Kreta. Och i Bamseklubben känns det inte på samma sätt. Visst gör man en viktig insats i Bamseklubben med, jag skulle nästan säga att de har det viktigaste jobbet. Är inte barnen glada är inte föräldrarna det heller. Men jag ser det inte som en utmaning längre. Jag har ju varit "boss" den här veckan. Min chef var iväg en sväng så då fick jag hålla ställningarna. Nu är han tillbaka så jag kan gå tillbaka till att vara bara jag igen. Men så insåg jag det idag att här är jag bara Guest Relation och sen går jag hem. Jag har ingen fritid och vet inte riktigt vad jag ska hitta på när jag inte jobbar. Tänkte på vad jag gjort på mina andra destinationer och inser att jag saknar Ida och Hanna så fruktansvärt mycket! Jag har ingen att tjusa med här… Så ja, jag känner mig tom.
 
Jädra godingar. Ska ni ha stryk?! Halv åtta hos mig när ni kommer och hälsar på. <3
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Har du ledigt nått när vi kommer? Bor du på området där du jobbar? Puss på dig Moa min tjej 😘

Svar: Jag vet inte hur jag jobbar när ni e här. Men e iaf en eller två dagar ledig. ;) Jag bor i närheten där jag jobbar, men inte på hotellet.
MoA

2013-10-29 @ 05:55:40
Postat av: Ida

Då har du nog inte en susning om hur
Mycket jag kan sakna dig och hur glad jag är som
Fått lära mig allt du har kunnat lära mig, TACK TUSEN gånger om för att DU är den DU Är <3

Svar: Tack fina hjärtat! Puss <3
MoA

2013-12-14 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0