La Gomera

Jag hade glömt hur fantastisk denna ö är. Tänk att bara 45 minuter ifrån Teneriffa ligger en bit av paradiset. Naturenpåminner lite om den på Nya Zeeland. Helt fantastiskt! Kommer ihåg att mamma berättade om att Dagny varit där. Tänkte på Daggan hela dagen igår, tänk att få vara där med henne. Jag kunde liksom se mig henne gåomkring. Kanske hon var där med mig. <3
 
De där två topparna till vänster åkte vi senare igenom.
 
Här har vi den högra toppen. Och i bakgrunden kan man se Teide! Borta vid molnen.
 
Här är den vänstra. Den är så coolt att se skillnaden på naturen i norr och söder.
 
"Med det här vattnet döptes Amerika" I den här brunnen hämtade Christofer Columbus vatten innan han for över Atlanten. Han startade många av sina resor just från La Gomera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag är säker på att Daggan var med dig 💗 hon är säkert där de händer roliga fantastiska saker, även nu 😊. Dit vill ja också åka. Vad fantastiskt vackert. Kan ju hända att ja kan köpa in mig på nån buss resa? Puss

Svar: Jag tror också att hon va de. :) Mamma de kan du säkert, vi har ju utflykt dit. ;)
MoA

2013-10-19 @ 06:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0