Nu kommer det smygande

Idag var det sista dagen på jobbet. Jag har hela veckan sagt; det här var min sista (valfri dag) i Bamseklubben, det här var min sista (valfri show) med det här teamet. Idag hade jag min sista frukost på hotellet… Min sista middag var dock inte idag, men det var en mysig en. Det finns ett ställe som jag gått förbi många gånger och alltid sagt att "här måste jag äta någon gång". Denna gång blev idag.
 
Det känns fortfarande inte riktigt som att jag ska åka imorgon, och det ska jag ju inte heller iförsig, men tisdagen räknas inte då jag ska lämna min lägenhet vid 4 på morgonen. Imorgon ska jag packa, städa, tvätta (om det finns vatten), leta efter mitt pass och så ska jag åka och säga hejdå på hotellet. Det känns motigt att vakna upp till morgondagen. Det är kanske därför jag har extra svart att somna idag/natt/nu. Jag har sagt det förut och säger det igen. Det här är den värsta delen med mitt jobb: Att säga farväl. När man får den där sista kramen, som är lite hårdare än vanliga kramar och man känner sig sorgsen. Men imorgon händer ser, och så är det bara!
 
Bamse och hans vänner, Cocolila på kalas, Kurt (min ko) med sitt gäng sista dagen i klubben.
 
Tack för en fantastisk tid Kreta och alla underbara människor jag träffat här! Vem vet, kanske jag kommer tillbaka nästa sommar. ;o)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Moa, tänk att de blev så bra efter att inte haft det så bra😉 Och på så kort ttid som det blev nu. Ha det så fantastiskt nu på Tenne. Vi hörs för vi kommer nog dit 💗 jag å Jonas iaf. Kram
Och... De blir nog inte sissta stället... Eller 😉

2013-10-07 @ 07:03:01
Postat av: Mammi

Moa, tänk att de blev så bra efter att inte haft det så bra😉 Och på så kort ttid som det blev nu. Ha det så fantastiskt nu på Tenne. Vi hörs för vi kommer nog dit 💗 jag å Jonas iaf. Kram
Och... De blir nog inte sissta stället... Eller 😉

2013-10-07 @ 07:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0