Sista sista

Nu var det vetkligen sista dagen på hotellet, och på den här ön. Jag var och tittade på paraden, åt middag en sista gång i restaurangen. Jag har haft kramkalas med underbara människor. Jag har även lyckats städa min lägenher, utan vatten! Nästan iallafall, det kom lite vatten då och då, så jag har faktiskt handskurat golven. Kände mig lite som hon det där hembiträdet hos Madicken; "Imorgon går jag till borgmästaren, där har de inga helvetesmaskiner!". Det var så hon sa om dammsugaren som Madickens (och Elisabeths) pappa köpt.
 
Nu ska jag gå och säga hejdå till söta Beata. Sen blir det en sista vända till "Rock house", min favoritbar här på ön. Blir den lilla rundan idag. Klockan 5 på morgonen kommer taxin och Suvi och hämtar mig. Tror att jag ska göra en favorit (not) i repris (not) och inte sova alls.
 
 
Känns bra att vart jag är i värden far så har jag Bamse och hans vänner md mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja de är ju fint. Vänner man kan lita på liksom 😉 Puss å hej fina dej 💗❤💖

2013-10-07 @ 20:31:52
Postat av: Allan Lindqvist

Hoppas att det blir lika bra på nya stället också.

2013-10-07 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0