Underbart är kort

Så har jag bara tre dagar kvar på denna fantastiska ö. Vart tog tiden vägen egentligen? På ett vis känns det som jag varit här mycket längre än jag har. På ett annat känns det som att jag inte fått någon tid alls. Jag har träffat så härliga människor som jag gärna hade lärt känna bättre. Men nu är min tid snart inne att bege mig, kanske ses vi igen, kanske inte…
 
Jag är iallafall väldigt glad över den tid jag fått här. Och otroligt tacksam för att jag fått vara en del av det här även fast det bara var för en stund. Fast många av de jag mött här far ju även de till Teneriffa. Det känns väldigt bra! Och med mig till Blue Village får jag Nelli och Suvi. =o) Jag har en känsla av att det kommer bli en awesome säsong!
 
 
Mitt kära hem. Där trappen går upp bor jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Å va fint. Hör av dig när du vet hur du bor, dit du kommer. Puss 😘

2013-10-04 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0