Av samma skrot och korn

"Vad är du ute och ränner?"
Eller det kan också varit något helt annat min kära systeryster sa. Men någonting i den stilen.
"Jag såg att du gjort tatuerningar också… Skit fula!"
 
Just därför älskar jag min familj. Och självklart av andra anledningar också! Vi är av samma skrot och korn. Hade jag tyckt att någons tatuering var ful, hade jag också sagt det. Kanske inte på det där sättet, bara om det var till Lina förstås. =op
 
Man inser inte hur mycket man faktiskt sakar någon förrän man pratar med dem. Idag fyller min äldsta systerson år. Lilla Abbe har blivit hela 9 år. När hände det?! Jag passade på att prata med hela familjen (nästan, inte Tompa och Teo). De var på Grönalund och roade sig. Tänk om man hade kunnat vara med på det! Nästa år ska jag fira födelsedager, OJ vad jag ska gå på kalas. OM jag är hemma.
 
Ska jag vara helt ärlig så känner jag inte för att komma hem om ett halvår (cirka) längre. Jag har fått tillbaka gnistan och älskar det här livet, mer än någonsin. Varje dag blir jag påmind om varför jag jobbar häcken (för att överdriva väldigt mycket) av mig till en piss lön. Det är helt enkelt värt det. Man får tillbaka i så mycket annat mer värt än pengar.
 
Så vi får se hur det blir. Idag saknar jag dock min familj lite extra mycket. Men snart ska jag iväg på ett kärt återseende. Beata har anlänt till ön, vi var i Sunny Beach tillsammans, så vi ska ut och äta. Sen vet man aldrig vad som händer. ;o)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe... Det var super kul att du ringde! Vad du är ute och ränner! tror jag bestämt det var jag sa ;o)Den texten som du har på fingrarna stämmer i alla fall! Men som sagt... Skit fula! Älskar dig!!! Så länge du mår bra och man får höra från dig si så där en gång i halvåret, så är du på rätt plats på jorden! puss och kram! <3

Svar: Tack älskade systeryster!! <3 De va jätte kul att prata me er. Älskar dig me!! Puss!!
MoA

2013-09-11 @ 06:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0