Blixtar och dunder…

Inga magiska under!
Idag ramlade himlen ner. Det började med lite småregn, sen gick över efter en liten stund. Senare så var det som att någon öppnat en kran. Det vräkte ner! Himlen lystes upp av blixtar. Vackert! Dock inte så kul när man ska cykla hem, så vi tog en taxi istället.

För övrigt har jag tröttnat på att städa och tvätta själv. Det ser ut som fan här och jag var nyss tvungen att handtvätta mina jobbtröjor! Kan känna att jag saknar det där med att ställa fram tvättpåsen med en liten slant och vips! så hänger det ren tvätt på ställningen när man kommer hem. Oj vad svennebanan jag känner mig nu. Bara klagar och klagar, man är då aldrig nöjd!

Nu ska jag ta tag i den här röran med glädje! Och imorgon åker snabeldraken fram. Så!



Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Moa, undrar lite hur du bor nu, är de långt till jobbet? Bor du i lägenhet? Bor du ensam? Puss på dig Pippi tjej 😉

Svar: Nu bor jag i en liten lgh själv. Ett sovrum me två 90 sängar. Ett kök/storarum. En toalett me dusch. Helt ok! De tar ca 15 min me cykel till jobbet, gå tar de 30, me bil ca 10. Varför undrar du de?
Puss
MoA

2013-09-20 @ 06:44:23
Postat av: Mammi

Bara undrade, nyfiken 😘

2013-09-20 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0