Creepy

Imorse vaknade jag 8 minuter innan mitt larm skulle ringa. Av att någon stod lutad över mig och frågade om det inte var dags att gå upp. Saken är bara den att det var ingen som stod där, utan det var i drömmen jag hade. Fast just denhär biten är det enda jag kommer ihåg ifrån drömmen. Jag kommer inte ihåg hur personen såg ut förutom att det var långt hår som hängde fram när hen lutade sig över mig.
 
Men inte fan hjälpte det. Likförbannat låg jag kvar de 8 minutrarna plus typ 20 till, lyssnade på alla mina alarm två gånger innan jag gick upp. Jag har fem alarm ställda!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men Moa då 😏

2013-09-25 @ 08:16:05
Postat av: lillasyster <3

Hahaha själv har jag 10 alarm för att kunna vakna händer ändå att jag försover mig ibland ;)

Svar: Haha!! Känner igen det där. =o/
MoA

2013-09-25 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0