Frukost/Frokost

Idag är jag ledig och Mia och jag har varit på brunch. Eller som vi så chict kommit på att man kan kalla det Frukost/Frokost. Eftersom frukost, ja det är ju frukost då på svenska. Medans frokost på danska betyder lunch. Efter vår frukost/frokost tog vi oss (eller mest jag) en shopping tur. Jag bestämde mig för att bli hattmänniska, så jag köpte en hatt! Har funderat på det ett tag nu och idag blev det av. Sen blev det lite andra "nödvändiga" saker som bikini, nagellack, parfym och örhängen. Nog on det. jag lägger upp bilder så får ni se. ;o)
 
 
Och skor!
 
Den här ringen hittade jag i en helt fantastisk smyckesaffär i Plakias, när jag var på Creta Safari utflykten. De hade så mycket fina och originella smycken. Och kolla hur fint de packar in den! De hade även förlovningsringar, så speciella och coola, så nu måste jag förlova mig!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Flådigt!Ja,gör det och flera barnbarn.

2013-09-01 @ 17:00:55
Postat av: Moa..

En förlovning betyder innebär inte att de blir barn till följd. :oP

2013-09-02 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0