Härligt gäng man hamnat med!

I torsdags hade vi team day. Det var Mette och Reea som hade fixat en helt awesome dag för oss andra. Först fick vi ledtrådar för att hitta dit vi skulle. Det blev häng på stranden med massor av uppdrag. Som vi skrattade. Dagen avslutades med middag på Red Wood för att efter det (avsluta kvällen för vissa) påböja nattens bravader med karakoke. Det var en roligt galen dag!
 
Att vi även skulle vara utklädda till "tacky tourists" gjorde ju det hela sju gånger roligare. Jag och mina fina Bamse brudar klädde ut oss till "Familjen Andersson". Jag var mamma, Mia var mormor (en helt galen sådan), Emma var en Superkid och Nelli Bamsebarn. Vi var fett coola om jag få säga min mening. Och det får jag ju. ;o)
 
Idag är det "movie nighet" och take away sallad med mina BB. Jag har dock börjat med förrätten… POPCORN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0