Healthy Sep

Jaha så var man inne på nyttiga September och jag har failat ganska hårt kan man säga. Det började bra med nyttig frukost följt av en nyttig lunch. Efter det började det spåra. I snackbaren blev det både naggets och någon slags ostpirog. Illa. Ingen middag därefter. Planerade in Zumba, men den började tydligen inte förrän nästa måndag. Istället blev det "dans arobics", kul som fan! Tyvärr gick det utför efter det. När jag kom hem satt de övriga i min byggnad ute och umgicks (tjusade, som Hanna skulle kallat det). Jag slog mig ner och blev bjuden på Andreas mammas kakor, drömmar doppade i choklad. Tror jag smällde i mig tre stycken! Därefter gick jag in och poppade popcorn, som fick bli min middag. Jo jag har ju ätit mycket frukt och grönt idag med, men det väger ju inte upp det onyttiga. PLUS att jag fick skjuts hem från jobbet istället för att cykla, vilket jag annars gör. Jo, men bättre lycka nästa gång då kanske?
 
Hahaha!! Jag kollade just upp om det fanns några roliga citat om tjockisar. Hittade en så jävla bra.
 
"Du är så fet så när du går framför tv'n så missar man hela fotbollssäsongen".
Tur att man inte har någon TV!
 
Men det är ingen fara. Jag är i form. Rund är också en form! ;o)
 
 

Kommentarer
Postat av: lillasyster <3

Du är i vilket fall som helst sjukt snygg! <3

2013-09-03 @ 16:10:44
Postat av: Moa..

Tack sötnos! <3

2013-09-03 @ 21:14:16
Postat av: Jossan

Frugan du kommer alltid vara vacker! <3

Svar: Tack finaste! <3
MoA

2013-09-08 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0