I <3 BV

Jag har sagt det förut och säger det igen. Jag älskar Blue Village! Nu kommer jag ihåg varför jag gör det jag gör. Varför jag är iväg ifrån min familj, vänner och allat annat (som inte är så mycket annat) Sverige har att erbjuda. Jag älskar mitt jobb igen. Tack Ida och Hanna för att ni fick mig att stanna när jag var på vippen att ge upp. Även om jag jobbar dubbelt så mycket nu än vad jag gjorde i Sunny Beach så är det så sjukt värt det. Vi är ett team igen! Och det bästa med det här jobbet är att alla som jobbar här är sociala, öppensinnade, välkomnande, snälla, hjälpsamma och ja ni vet alla andra bra egenskaper man skriver på ett CV. Så det är väldigt lätt att komma in i gänget.
 
Att vara tillbaka i Bamseklubben känns också väldigt kul. Hade glömt hur mycket man får tillbaka av barn. Kramar, skratt, glädje! Dom är ju helt fantastiska. Idag efter Bamse showen och Bamse stars, när vi var påväg hem kom två av våra Bamse barn springande bara för att hälsa. Barnen blir helt till sig när de träffar en utanför Bamseklubben. De hoppar, skuttar och vinkar frenetiskt.
 
Den här bilden togs för cirka två år sedan, när jag gick Blue Academy. Tänk vad fort tiden går!
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Moa vad lycklig jag blir när jag läser att du har det så bra 😉😘

2013-09-04 @ 05:31:49
Postat av: Jessica

Å ja blir också super glad <3 saknar dig vännen puss

Svar: Saknar dig me gumman! <3 Puss!
MoA

2013-09-04 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0