Kram

Två små söta kissemissar som bor på hotellet.
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vi e två små rara ciameeesr.. Dodododo... Vi e två små rara...
Skoja bara lite. Moa jag låg och kollade lite på dina bloggar och tittade när du shoppat. Såg allt de fina, men även den jätte fina ringen i den fina asken. Då kom jag att tänka på ringen som jag gjort. Hoppas av hela mitt hjärta att du har den och att du tar kort på den. Om du inte gjort det redan. Jag vill ha den och de andra jag gjort på kort, så jag kan göra fler. Av samma sort om jag vill. Puss från mig, fina tjej ❤

Svar: Klart jag har din ring mammi! Ska ta kort på den vid tillfälle. <3
MoA

2013-09-29 @ 07:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0