Reunion X 2

Woop woop! Inte nog med att jag äntligen fick se min favorit show med 2 Entertain. Min fina, danish dynamite, Maria kom till BV och joinade oss. Och med sig hade hon ingen mindre än Eveliina! Så det blev en liten mini Sharm el Sheikh reunion. Åh det var så härligt att träffa dom! Jag och Maria satt och prata gamla minnen och om hur mycket vi saknar Egypten. Blir nog möjligen en liten trip dit på semestern, InsAllah, om de har öppnat.
 
Vår första utflykt tillsammans, Desert night.
 
På Quad safari ute i öknen. Gissa vem som är vem?
 
En liten häst tur. Gissa vart vi befinner oss här?
 
 
Idag har jag haft ett allvarligt snack med mig själv om att jag måste gå och lägga mig tidigare om kvällarna. Har blivit efter klockan 2 alldeles för många dagar nu! Håller på att bli förkyld också, så måste ta extra bra hand om min kropp.
 
Så jag antar att jag ska gå och lägga mig NU!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja lägg dig unge 😉 Int kan du åka till Egypten! Har du hört nått från Ahmet? Ha de så gott 💗💝💖

Svar: Kan jag väl visst det. Om de öppnar där för vinter säsongen ska jag åka dit på semme. =o) Nej, de va länge sen jag pratade me AhmeD nu.
MoA

2013-09-10 @ 06:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0