Underbara dag!

Vilket fantastisk dygn (nästan) jag haft. Det började med en tripp till en uderbar strand, kommer desvärre inte ihåg namnet på den, med Martin och Josefine. Vi började med en biltur på cirka två timmar och stannade längs vägen för att äta frukost på ett väldigt lokalt ställe. Jag gillar att åka bil med Martin. Kommer ihåg när vi åkte runt hela Teneriffa för två år sen. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord, vilket vi gjorde idag också, medans stackars Josefine blev åksjuk i baksätet.
 
På kvällen var det dags för att fira Emma. Vi har planerat hela veckan för ett överrasknigsfest för henne. Det blev så lyckat! Vi alla var klädda i 80-talstema. Vi började med lite förfest med 80-talsmusik, lekar och dans. Efter det begav vi oss in mot uteställena. Vi började på "Tropikana" med dans och karaokie. Jag och Mia gjorde en avstickare till min nyfunna favorit bar, en rockbar med as cool inredning, där man alltis får snacks och önska musik. Efter det begav vi oss mot Social, en skitbar (enligt min mening) där alla guider hänger. Vi avslutade natten med att beställa en sallad ifrån min favorit grek, Vasilis. Och nu är jag hemma, supernöjd över dygner som varit!
 
Imorgon är det dags för jobb igen. Vi har min favorit dag i Bamseklubben, Cirkus!
 
 
Tack och hej, nu checkar 80-talet ut! ;o)
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

80 talet vart tog du vägen? Fin du är Moa ❤

Svar: Tack mamma! <3
MoA

2013-09-30 @ 06:39:59
Postat av: lillasyster <3

Åh va roligt det låter :) Och Vasili som han i Lotta på bråkmakargatan :D

Svar: Ja, jag vet! Måste berätta om Vasilis historien för dig nångång. ;o) Lite kul faktiskt.
MoA

2013-09-30 @ 08:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0