I väntan på att golvet ska torka

Nu har jag städat hela lägenheten. Hittade mitt visakort och insåg att jag tappat bort plånboken för att i nästa stund komma på att jag inte vet vart mitt pass är! Hakuna matata, blir ju inte hämtad förrän om 2,5 timmar. Så nu väntar jag på att golvet ska torka så jag kan packa och leta efter mitt pass och i samma veva förhoppningsvis hitta plånboken.
 
Hittade den här på min lillasysters blogg. I brist på annat att göra.
 
Jag heter: Samma sak som jag gjort de senaste 29 åren. 
Jag är för tillfället: Fast på en stol sittandes i mitt kök vid det höga bordet.
Jag är bra på: Att tappa bort saker, tydligen!
Jag tycker inte om: Att packa.
Jag är dålig på: Att planera och passa tider.
Jag läser: Samma sak som du just nu läser, när jag gjorde det här.
Jag gillar när: Saker blir som man tänkt sig, eller bättre. 
Jag sjunger: Gärna för mina grannar, som dock inte tycks uppskatta det!
Jag älskar: Att resa och upptäcka nya ställen.
Jag är inte speciellt bra på: Att ge kritik på ett vänligt sätt.
Jag föredrar: Transportmedel utan byten.
Jag tycker om: Potatis.
Jag är beroende av: Snus, vatten och mat som vanliga dödliga människor.
Jag har på mig: Kläder.
Jag dricker: När jag är törstig och i sociala sammanhang.
Jag lyssnar på: Mitt hjärta, om inte hjärnan tar överhand.
Jag blir arg på: Mycket och ofta.
Jag är rädd för: Vatten! Inte att dricka eller i duschen dock.
Jag önskar: Att det fanns en maskin som kunde transportera en dit man vill på nolltid.
Jag är pinsamt dålig på: Jag kan allt (utom att åka slalom). 
Jag är uppväxt i: Den bästa familjen man kan ha! <3
 
På näst sista frågan citerade jag bara "Lotta på Bråkmakargatan". Jag kan åka slalom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0