Nu är det över

Jag kan inte fatta det. Nu är det slut, finito, shalas. Idag körde jag det sista till back office, sa hejdå till alla på hotellet, har kastat alla mina jobbkläder. Imorgon kommer jag till Sverige, nyinvandrad och arbetslös. Jag är ju tack och lov inte hemlös iallafall!. Tack vare fina vänner. Eller okej, jag ska säga hur det gick till. Typ såhär.
Moa – Jag flyttar in hos dig.
Camilla – Vad trevligt med lite sällskap.
 
Fast ja, fina är dom ju mina vänner. Ska bli så kul att träffa alla igen!
 
Imorgon landar jag på Arlanda 16:30, då börjar ett helt nytt liv. Spännande och skrämmande. Haha. Måste erkänna att jag redan kollat flyg till Turkiet. Fast bara för att stanna en vecka eller två, om möjligt kanske tre… Men först ska jag ge Svearike en chans. Börjar lite lätt med valborgsfirande i Uppsala kanske.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är tokig Moa!

2014-04-29 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0