Our song

I'll never be able to listen to this song without crying!
 
 
I morse körde jag Martine och Nelli till flygplatsen. Snart är det Kristines tur att lämna ön och senare Anton. Jag tror inte jag klarar av fler hejdå! Jag och Julia stannar till på tisdag, eftersom "någon" glömde beställa flygbiljetter innan de stängde kontoret i Stockholm i fredags. Ja, jag erkänner denna "någon" var jag! Mycket som snurrar i mitt huvud.
 
Påvägen hem ifrån flygplatsen satt jag och flippade på Bamse Ipoden, slog igång "Your song" och tårarna bara forsade fram. Tror aldrig att jag kommer kunna lyssna på den igen, utan att böla. Det är inte Your song, det är Our song! Eller ja, jag lämnar ju den blå världen nu, så antar att det blir Your song iallafall…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0