Savner min abekat!

Pratade med min Chris i telefonen idag. Känns som det var så länge sen han åkte men det vara bara två dagar sen. Känns så tomt och ensamt här nere på vår våning nu. Så fort jag hör dörren smälla igen rycker jag till och sänker ljudet för att höra vem som kommer. Men så kommer jag på att jag känner ingen på den här våningen längre. Det bor ingen dansk lillebror här som lagar tonfiskpasta åt mig. Och ingen att somna till Game of Thrones med eller ställa tusen frågor till så han svär på danska. Blir lite ledsen i ögat när jag tänker på det…
 
En kväll på Chris' ballkong. Han stod ute och rökte så ropa han, "Kom det här måste du se". Fantastiskt!
 
Middag (eller kanske lunch) på Titanic. Och en helt vanlig bild. Eller? Som jag skrattade åt honom!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

❤️💗💖

2014-04-25 @ 07:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0