Hjärtesorg?

Idag var jag hos läkaren och fick göra ett EKG. Mitt hjärta pumpade på bra och bra blodtryck hade jag också. Ja, men det är väl kanske hjärtesorg jag har då. Vad fan vet jag. Jag ska dit imorgon igen och göra lite andra prover. Jippi, jag som älskar att hänga på vårdcentraler, sjukhus och liknande. Huga! Ska även boka tid hos sjukgymnast. Kan de inte bara skicka mig till slakt på en gång. Min kropp är ju uppenbarligen slut. Doktorn skrev iallafall ut några piller jag kan ta för ledbesvären. 
 
Nu gäller det bara att ta sig i kragen, trotsa vädret och intala sig själv att man är lycklig! Kan inte ligga och hångla med Harry Potter längre. Imorgon fyller min kära roomie år. Och på fredag ska vi fira henne med buller och bong. Eller ja, vi ska fira henne iallafall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0