29 suger

Jag fyllde ju 29 här för 3 dagar sen. Var ungefär i den vevan jag fick halsfluss, enligt min egna diagnos, doktorn kikade mig i halsen och sa bara: "red, red, red", så skrev han ut tabletter. Jag har försökt googla tabletterna men får inte fram någon beskrivning av dom på något språk jag kan läsa. Nu ligger jag hemma och är sjuk, kan äntligen vara det iallafall. Min boss är tillbaka och jag kan slappna av en stund.
 
Jag vet inte vad de där tabletterna gör för nytta egentligen, känner mig mest dåsig och allmänt borta i huvudet av dem. Fast vågar inte sluta äta dem heller eftersom  jag hoppas att det ska bli bättre. Tänker inte vara sjuk när ja åker till USA om 5 dagar!
 
Längtar ihjäl mig! Men innan USA så är det karneval här på Teneriffa. Temat är tecknat. Jag ska vara Esmeralda, från Ringaren i Notre Dame. Dels för att hon är fett cool (lite som jag) och för att hon är lättast att klä ut sig till. Har redan alla grejer som jag behöver hemma, förutom möjligen en tamburin och en get.
 
Bamse kom och sjöng för mig på morgonen, med hjälp av Hanna, Linnéa och Fredrik (som även spelade gitarr). Fick även en fin "tårta" som jag smällde i mig till frukost. ;o)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va trevligt med födelsedagen. Men otrevligt med halsfluss. Du dricker väl vatten gärna med citron i. Puss ❤

Svar: Ja men det gör jag ju såklart. ;o)
MoA

2014-02-24 @ 22:18:16
Postat av: Mammi

Jag är inte annonym

2014-02-24 @ 22:18:56
Postat av: Mammi

Tänk om Bamse kommer hit i morgon bitti 😉🍀

2014-02-24 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0