Ett viktigt beslut!

En dusch, ett samtal och lite fundering kan göra susen. Jag har kommit fram till att jag inte alls ska söka det jobbet jag tidigare tänkte på. Men jag har hittat något annat väldigt intressant. Mitt nya drömjobb! Oh yes, I'm so doing it.
 
Ni har nog förstått att mina tankar är påväg hemåt. Men hoppas inte på för mycket. Jag vet inte vart i Sverige min destination blir. Från att vara i tvivel, till att vara i aggression (tackar våra fantastiska gäster för det), till att se framåt inom loppet av en timma. Jag vet vad jag vill nu, so I aiming for it!
 
Och ett extra tack till In Flames, deras musik kan skapa underverk! Att lyckas stimulera min förvirrade hjärna är inte det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0