Nästan där

Tänkte gå till jobbet idag, men ångrade mig tvärt när jag vaknade imorse. Det var inte alls så bra som jag trodde att det skulle vara. Natten var jätte jobbig jag kunde inte sova något bra alls och mina ögon har börjat klia som satan igen. Hostan och halsen är dock bättre fast inte helt bra. Tänkte att det kan vara bra om jag är hemma en dag till så jag är nästan 100% när jag kommer tillbaka, så jag inte blir sjuk igen.
 
Så den här dagen ska jag egna ät citrinvatten, piller och kanske lite glass.
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och då tänkte jag vara så frisk och kry som möjligt.
 
Ville bara dela med mig av denna härliga bild ifrån alla hjärtans dag. En av de bästa jag haft. <3
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tänk när du kommer till Sverige, då ska mammi göra dig frisk 😊. Då blire inga piller! 😘

Svar: Det ser jag fram emot. =o)
MoA

2014-02-27 @ 06:16:38
Postat av: Mammi

Fin bild 💗🌹

Svar: Ja, dom är fina mina vänner. <3
MoA

2014-02-27 @ 06:17:42
Postat av: Allan Lindqvist

Det var ju tur att du blev sjuk när du blev det,och inte nu när du skall resa till Amerika.
Jag hoppas verkligen att det blir riktigt lyckat.

Svar: Ja det var tur! Men är lite småkrasslig nu med. =o( Fast det kommer bli lyckat ändå. =o)
MoA

2014-02-27 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0