Application time!

Nu har jag sökt destinationer för sommaren 2014. Jag vet, jag vet. Planen är dock fortfarande att jag ska komma hem till sommaren. Men OM jag skulle ändra mig så vill jag inte hamna i Sunny Beach igen. Och efter den här säsongen så känns det knappt som jag bott utomlands. Det ska INTE regna när man jobbar som guide!
 
Blir det inte en bra sommar i Sverige så kommer jag verkligen inte åka dit. Kan man på något vis få veta hur det kommer bli redan nu?
 
Om sex dagar får vi veta vilka destinationer vi fått sen har vi väl två dagar eller så att tacka ja, eller nej. Så det är lite panik med att ha reda på hur vädret kommer bli i Sverige framöver. Men det kommer bli en varm sommar i Turkiet. Faan... Nu har jag gjort det ändå, det jag inte skulle göra. Nu är min hjärna redan i Turkiet. Jag kan se de klarblå vattnet framför mig och känna den varma brisen i håret.
 
När jag försöker visualisera Sverige i mitt huvud, med hjälp av saker jag verkliogen vill göra där, ser jag leriga stövlar och stripigt blött hår på Sweden Rock, jag ser mig själv sitta på en varm buss påväg till ett tråkigt arbete.
 
Jag har en känsla av att även detta kommer bli en sömnlös natt…
 
 
Ser det inte lockande ut så säg?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Bilden i vänstra hörnet ser ut som Grekland 💗
Jaja, du kommer inte hem alltså 😉
Då får vi se vilken som kan komma och hälsa på då 😘

Svar: Menar du den ner till vänster så är det Bodrum. Bilden ner till Höger är Cypern. Och de två översta är också Turkiet.
MoA

2014-01-10 @ 14:03:11
Postat av: Jossan

Moa! Älskade frugan <3 Hur har du det??? Vi är för dåliga på att hålla kontakten...Kan vi inte skypa nån dag? Jag har precis kommit hem från Thailand, underbart med lite sol å värme =) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig å vår tid i NZ.....Puss

Svar: Hej finaste Jossan! Jag har de upp och ner. Just nu mest ner.
Jag skulle väldigt gärna vilja skypa någon dag! Saknar dig som tusan!!
Puss puss <3
MoA

2014-01-17 @ 14:07:52
Postat av: Jossan

Ååå, saknar dig med!! Kan du imorrn (söndag) vid typ 15 svensk tid? Puss <3

2014-01-25 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0