En vecka!

Oj vad tiden går. Insåg just att det var en vecka sen jag skrev något. Det tycker jag dock är bra, för det visar att jag tagit tag i mitt löfte. Sen jag signade upp förra söndagen har jag varit på gymmet fem gånger. Jag hoppas den glöden ska hålla i sig. Det är så kul för att det är många ifrån teamet som går och tränar där, så man har alltid sällskap. Extra kul är det för mig som är relativt grön vad gällande träningsprogram och övningar. Så varje gång lär jag mig något nytt eftersom jag tränar med olika personer. Är nästan lite som att ha en egen PT.
 
Idag gjorde jag hummus när jag kom hem. Jävlar vad god den blev. Jag fick improvisera lite då jag inte kunde hitta alla ingredienser. Istället för tahini tog jag hela sesamfrön. Och i brist på vitlökspress så fick jag istället hacka vitlöken. Jäklar vad den smakar vitlök. Tur att man bor ensam och inte har en vampyr till pojkvän. Förhoppningsvis tar det även död på den där förkylningen som vägrar ge med sig.
 
Åh nu kom jag på att jag ska skriva en önskelista till mamma och Jonas! Dom kommer ju hit på lördag. Som sagt helt sjukt vad tiden går fort.
 
Puss på er sköningar!
 
Några brillor jag kom hem med på nyårsafton. Har ingen aning om vart jag fått (snott) dom ifrån.
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vad kan du önska, min lilla sessa. Du kan ju smsa, nä de behövs ju inte nu, du kan ju skriva här ju! Men har du inte allt, och är de kallt? Behöver jag en jacka, så jag inte mina tänder hacka 😊. Tänk så roligt detta blev och jag beundrar de du skrev. Duktig flicka ska jag säga nu, den flickan de är du! Förkylningen skrämmer du bra med lök, de borde Camilla ha i sitt kök. För hon är så sjuk igen, å din stackars vän... Hur ska ja ta mig ur detta? Jag får nog punkt sätta..... Hahaha... Puss å hej till dig från mig.

2014-01-06 @ 08:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0