UppOchNer

Jag har varit fruktansvärd på att uppdatera. Det har sina bra och dåliga anledningar. Det bra är att min fantastiska familj varit här. Delar av den iallafall. Jag skulle hämta upp mamma och Jonas på flygplatsen och fick mig en trevlig överaskning. Lina och Teo var med!
 
Jag hade en helt underbart fantastisk vecka när dom var här. Även om det var lite svårt att sova med en bäbis i sängen vissa gånger. Lite sparkar i ryggen, rivande i håret och ett litet huvud på armen så man inte vågade röra sig. Men helt klart värt det när man fick vakna upp till det där fantastiska léendet och skrattet.
 
 
Efter de åkt hem så har det varit ett helvete på jobbet. Jag förstår inte hur mycket det kan finnas att klaga på på ett 4 stjärningt hotell! Barnen i de Palestinska flyktinglägrerna är fan så mycket gladare! Jag menar inte att man behöver vara glad jämt, men när man bara bestämt sig för att allt är skit, så blir det ju också så.
 
Jag sitter dock lite i skiten. Även om jag varje dag bestämmer mig för att det ska bli en bra dag så lyckas någon skita ner den.
 
Det kommer nog inte heller bli så mycket bloggande framöver. Jag tar ju över för chefen nu, så nu är det jag som är boss. Jag har redan haft två nätter av mardrömmar. Hoppas det känns värt det när lönen trillar in på kontot och jag får min "manager bonus".
 
Hoppas ni har det bra där hemma. =O)
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

💗😘🍀

2014-02-01 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0