En dag i stallet

Idag har jag varit med Ullis i stallet. Har mockat skit, borstat och duschat hästar, gosat och druckit kaffe. Ikväll ska vi iväg på auktion. Ullis verkar mottligt intresserad, det var hennes sambos idé, men jag tycker det ska bli jättekul! Jag frågade Ullis om de hade någon cowboy hatt jag kunde låna. Hon stirrade på mig som om jag vore dum i huvudet. Jag tolkar det som att de inte har någon cowboy hatt.
 
Här får Rudy sig en dusch. Hästduschen är bara lite större än en vanlig dusch.
 
Jag har borstat och flätat Bristal, så här var hon redo att komma ut och springa på banan.
 
Billy påväg in efter några rundor på banan. Efter jag tagit bilden fick jag snålskjuts in i stallet.
 
Myshästen och min favorit i stallet; Eli. Han gillar att snytta och tugga på saker, även mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0