Psykbryt!

Ångest till tusen.

Varför ska allting alltid hända på en och samma gång. Det kan vara hur lugnt som helst och sen slår bomben ner. Jag känner att jag själv är en tickande bomb. Hur långt tar det innan jag exploderar?
 
Jag kan inte jobba för två. Jag vet att jag gärna tror att jag är superstark, uthållbar, oslagbar näst intill odödlig. Varför? För att jag måste det.
 
Varför ska man vara så jävla duktig jämt? Allt är inte bra, det är skit faktiskt! Jag får lust att köra in i en bergvägg bara av tanken på att jag måste gå till jobbet imorgon. När blev det såhär? Och varför känns det som att jag måste göra allt. Allt står inte och faller med mig. Eller gör det det? jag vågar faktiskt inte testa.
 
Jag vill inte vara här, jag vill inte åka hem… Vad fan vill jag?! Ångest, ångest ångest…

Kommentarer
Postat av: Lillasyster <3

Kom och hälsa på mig i Skåne så kan vi ta båten till Danmark och dricka öl och ha det soft ;) <3 puss

Svar: Det gör jag gärna älskade systra mi. <3Men är du inte "hemma" under sommaren?
MoA

2014-03-31 @ 08:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0