Vad skulle jag göra utan mina killar?

De retar mig, trakasserar mig, kittlar mig så jag skriker rakt ut och ibland driver mig till vansinne. Idag rullade de ut mig, sittandes på en kontorstol med hjul, ifrån kontoret och stängde dörren! Men fuck vad jag kommer ha det tråkigt här utan dem! Jag vill inte ens tänka på att de kommer att lämna ön innan mig. Vad fan ska jag göra då? Dom har blivit som två irriterande småbröder, som man bara älskar oavsätt. <3
 
Bill och Bull, Helan och Halvan, Apan och Banane, eller helt enkelt Chrisper. <3
(Den lilla är bara en bonus på bilden, min söta systerson <3)
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Älskar min loco storasyster <3

Svar: Älskar dig me hjärtat. =o)
MoA

2014-03-19 @ 00:03:35
Postat av: Mammi

😊😉🌹

2014-03-22 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0