Botten till toppen

Tänk att min dåliga dag kunde vända så snabbt och avsluta i en fantastisk kväll! 
 
Pappa skickade sms och bjöd på middag. Jag åkte dit direkt efter jobbet och när jag kom fram var Systeryster med familj redan på plats. Åh mina älskade systerbarn. Går inte att beskriva kärleken jag har för er! 
Med sig hade de även en liten bonus flicka, Emilia. Hon är ju bara för go! 
Vi satt och tittade i en djurbok. Pratade om hästar, bä bä vita lamm, kossor och hundar. Så säger hon out of the blue; "Men du, jag älskar dig."
Tack älskade pappa för en fantastisk kväll med god mat och underbart sällskap. <3
 
Puss på er galningar! 

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Tack ! Instämmer.

2014-10-03 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0