Tom titt

 
Den här var roligast. Skuggfoto. Som jag och Emmie hoppade omkring där inne. 
Moster har lite svårt att se vad som händer. 
 
Tror visst att Mammi har krympt. Eller? 
 
Ungefär såhär jag känner mig när jag sitter på en vanlig stol med. Når aldrig ner med fötterna! 
 
Abbe sitter och pluggar lite. Eller? 
 
Fett cool spegel! Jag och Emmie har ganska lika drag i ansiktet. Gjorde även en liknande grej med mamma. Vi är skrämmande lika!
 
Två fina fiskar hittade jag i ett akvarie. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi.

Tack Moa jätte skoj dag😘. Du ska sova nu😝

2014-10-11 @ 21:02:00
Postat av: Mammi

Inte skrämmande lika...väll 😘. Hoppas du kommer över rädslan ❤️

Svar: Men mammi, jag menar ju inte att det är skrämmande att vi är lika. Utan bara att vi är så väldigt lika. Haha! Förstår du hur jag menar? Puss <3
MoA

2014-10-12 @ 20:11:01
Postat av: Mammi.

Skojade bara med dig 😘

2014-10-13 @ 16:59:14
Postat av: Mammi.

Skojade bara med dig 😘

2014-10-13 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0