Mycket bra dag

Idag har varit en sån dag jag bara varit allmänt nöjd med livet. 
Dagen började med en sväng till stallet, där jag hjälpte Camilla att släppa ut hästarna. Passade även på att jogga tillbaka till stallet från skogshagarna. 
Efter det blev det mysfrukost tillsammans med min superbästis och en halvdålig svensk film. 
Innan Camilla skulle till jobbet så blev det en skogspromenad, och jag tog även en vända i spåret (på travbanan) med lite jogging igen. 
 
Kvällen har spenderats hemma hos mammi och Co. Vi tuttade på Det Okända och mysfikade. Trots allt mysätande har jag inte överstigit min kaloriranson för dagen. Så man kan säga att jag är mysigt nöjd med mig själv. 
 
Morgondagen kommer fortsätta med träningsanda då blir det cykeltur till stallet och vattengympa på kvällen! Och dagen kommer spenderas med Angelica och lilla Rike, som blivit så stor. Det ser jag fram emot! 
 
Nu hopp i kojs. 

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Bra!Vad har du för kalorigräns?

2014-09-02 @ 10:08:53
Postat av: Mammi

Mycke mys blev det 😊❤️

2014-09-02 @ 12:28:12
Postat av: Mammi

Mycke mys blev det 😊❤️

2014-09-02 @ 12:28:13
Postat av: Moa

Jag har 1206.

2014-09-02 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0