Sjuk men glad ändå

 
Äntligen är jag ledig igen. De här två dagarna på jobbet har känts som en oändlighet. Har haft två långpass på raken, med en förkylning på det. Det har varit en aning kämpigt. 
Igår var det dock en bra jobbdag. Direkt när jag kom blev jag skickad på Tel Aviv gaten, efter det stod jag golv i 20 minuter för att sedan bli skickad till Chicago gaten. När jag kom tillbaka därifrån fick jag äntligen köra lite boarding. Men tiden efter det gick jävligt segt. 
 
Idag är jag fortfarande förkyld med nästäppa, ont i hals och öra. Det struntar jag dock i. För idag ska jag vara en rolig moster. Ska hitta på något kul med Gotte Godis. 
Jag var förbi Systeryster igår och Gottfrid frågade om vi skulle leka. Jag förklarade att jag inte hade tid och skulle vidare för att träffa min kompis, Jessica. Då sa Fridde: "Men vad gör du här då?!"
Så idag ska jag ta all min energi och dela med honom. 
 
Igår hann vi härja runt lite på Mekonomen.
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

❤️❤️❤️

2014-09-05 @ 21:15:51
Postat av: Mammi

❤️❤️❤️

2014-09-05 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0