Flytt

Så har man blivit Märstabo igen med pappa som roomie. Eftersom min kära far är en riktig gentleman har jag även blivit uppgraderad till dubbelsäng medans han tar soffan. Till middag fick jag älggryta och pappa diskade. Känner mig lite bortskämd faktiskt. Men han vill nog bara göra gott intryck första dagen. ;oP
Jag har även ingen bil längre, så det blir till att åka buss till jobbet sista veckan. Hmm... Det ska bli minst sagt spännande. För det första har jag ingen aning om hur bussarna går. För det andra vet jag inte vart min hållplats ligger. För det tredje är jag asdålig på att passa tider! Som jag ser det kommer punkt ett och två vara lätta att lösa, typ sl.se. Men den tredje... Jag kommer nog komma försent fler gånger under sista veckan än jag gjort under hela tiden jag jobbat!
 
Oh well... det är nästa veckas problem.
 
Godnatt på er galningar.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0