Insikter

Jag vet, jag vet, det var sjukt länge sen jag skrev. Så jag gissar att ingen ens följer min blogg längre. Det ska jag dock ändra på.
 
Så det har händ en hel del sen sist. Jag har flyttat, eller ja, både jag och min roomie har flyttat till ett större, finare och bättre hus. Jag ska dock flytta här ifrån. Först till pappa, vilket kommer bli spännande. Det var ju ex antar år sen vi bodde under samma tag sist. Jag uppskattar honom mer nu än jag gjorde när jag var 15, så det ska faktiskt bli kul att få spendera mina sista veckor i Sverige med Farsanballoo!
 
Jo det är det andra som hänt i mitt liv. Jag har provat på hela den här svenne grejen nu och kommit fram till att det är inte så jag vill leva mitt liv. Så jag ska börja jobba som reseledare igen. Dels därför jag bestämt att blåsa liv i den här gamla bloggen igen. Och för att jag saknar att skriva!
 
Har varit hemma från jobbet en vecka och varit sjuk, eller är väl fortfarande det fastän jag inte har tid med sånt! Så jag har tänkt en del. Har stundtals fått panik övet att mitt liv framöver måste få plats i en resväska igen, EN! Jag har provpackat och fått ännu mer panik. Jag har städat mitt rum och insett att jag kommer tycka det blir jobbigt att behöva flyttstäda var sjätte månad. Jag har även kommit fram till att jag kommer sakna min familj helt sjukt mycket.
 
Samtidigt har jag drömt mig bort. Bort till värmen, inte lika många måsten, inga räkningar, inget bheöva laga middag, tanka bilen och ja, ni vet sånt som vanliga dödliga måste göra. Jag ser verkligen fram emot guidelivet igen! Även om det kanske inte är det jag vill göra resten av mitt liv så vet jag att det är närmare det liv jag vill leva, än det jag lever nu.
 
Så håll i hatten kamrater snart kommer jag ha spännande, roliga och galna saker att skriva om igen. Och ni är mer än välkommna att följa mitt äventyr!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0